مکان های دیدنی دبی که این روزها بیشتر رکوردهای جهانی را برای خود ثبت کرده است و به شهر “ترین ها” نیز معروف است این روزها بسیار مورد استقبال گردشگران و بخصوص ایرانیان قرار گرفته است. دبی پیشرو در فناوری و تکنولوژی بوده و می توانید زندگی مدرن را به وضوح در این شهر ببینید. دبی مناظر و مکان هایی دیدنی دارد که دیدار از آن ها برای هر گردشگری جذاب خواهدبود. در این مقاله قصد داریم هفت جاذبه گردشگری و مکان دیدنی دبی را که اکثر گردشگران پیشنهاد کرده اند با هم بررسی کنیم پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

برج العرب دبی ساختمانی نمادین در دنیا

تا چندی پیش که برج خلیفه بنا نشده بود، همه دنیا دبی را با برج العرب می شناختند و جالب است بدانید که برج العرب تنها هتل 7 ستاره دنیاست و از جاذبه های منحصر بفرد دبی نیز بشمار می رود. این برج در ساحل ام ثقیم بنا شده است و ارتفع آن 320 متر می باشد و در دنیا بدلیل شکوه و مجلل بودنش معروف است. اگر می خواهید به دبی سفر کنید حتما از این هتل دیدن فرمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون تور دبی با کارشناسان گردشگری فارس یکتا تماس بگیرید.

برج خلیفه دبی بلندترین برج دنیا

بازدید از نمای بیرون برج خلیفه دبی، بلندترین و باشکوه ترین برج دنیا رایگان است اما پیشنهاد می کنیم که با پرداخت هزینه در گیت ورودی برج، از فضای داخلی برج نیز دیدن فرمایید. پس از دیدار از نمایشگاه تاریخچه برج سوار بر پرسرعت ترین آسانسور دنیا شده و از منظره شگفت انگیز لذت خواهید برد. اگر ناراحتی قلبی دارید سوار این آسنسور نشوید! چرا که سرعت بسیار بالای آن و ارتفاع زیاد ممکن است برایتان دردسر دست کند. ساعت بازدید از برج خلیفه دبی 8 صبح الی 18 بعدازظهر می باشد و هزینه تقریبی 120 درهم را برای ورود به برج بایستی پرداخت نمایید.

برج خلیفه

 

دبی مال بزرگترین مرکز خرید دنیا

دبی مال از پر بازدیدترین مکان های دیدنی دبی است که با بیش از 1200 فروشگاه لوکس، لذت خرید بیاد ماندنی را برایتان به رقم خواهد زد. وجود پیست اسکی، سینماهای متعدد، اجرای زنده موسیقی و نمایش، دایناسور عظیم اجثه 155 میلیون ساله و رستوران و فودکورت هایی با غذای بین المللی قطعا شما را شگفت زده خواهدکرد. در طبقه دوم دبی مال باغ وحشی با گونه های مختلف جانوری قرار گفته است و در طبقه اول آن یک آکواریوم شگفت انگیز وجود دارد که بازدید از آن خالی از لطف نیست. در فضای بیرونی دبی مال نیز فواره موزیکال وجود دارد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد.

دبی فریم نمادی از عجایب دیدنی دبی

دبی فریم یا قاب عکس دبی همه روز هتعداد زیادی بازدید کننده را مجذوب خود می کند. دبی فریم را با نام برج پرواز دبی نیز می شناسند. دبی فریم برج طلایی رنگی است که شبیه به یک قاب عکس ساخته شده است. این برج بر روی دو پایه 150 متری بنا شده است. دبی فریم بین محله قدیمی و قسمت مدرن دبی قرار گفته است و یکی از جدیدترین ساختمان های دبی نیز شمرده می شود. اسانسور برج، نمایی 360 درجه از چشم اندازهای اطراف را در اختیارتان قرار خواهد داد.

فرای پارک دبی از بزرگترین شهر بازی های دنیا

فراری یکی از محبوب‌ترین برندهای اتومبیل دنیاست. برندی لوکس که در سرتاسر کره‌ی زمین طرفداران بسیاری دارد. حال تصور کنید به دنیایی از فراری قدم گذاشته‌اید. فراری پارک یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های موضوعی دنیا و متعلق به برند فراری است. در این شهربازی مجموعه‌ای هیجان انگیز از بازی‌های مختلف را تجربه خواهید کرد. ۲۰ بازی سواری، سالن‌های نمایش، رستوران‌های لوکس و متنوع و زمین بازی مخصوص کودکان از امکانات ویژه‌ی این دنیای هیجان انگیز است.

اگر این مجموعه را برای تفریح انتخاب کردید بهتر است به بخش‌های ویژه آن نیز سر بزنید. اولین بخش ویژه که فراری پارک به دلیل آن در دنیا معروف شده است، ترن هوایی است. این ترن هوایی را سریع‌ترین ترن بازی در دنیا می‌دانند. پس اگر طرفدار آدرنالین و بازی‌های هیجان انگیز هستید این قسمت را از دست ندهید. بخش مهم دیگر این شهربازی فروشگاه لوازم فراری است. اگرچه قیمت اجناس این فروشگاه بسیار بالا است اما دیدن آن می‌تواند یکی از بهترین خاطرات شما را رقم بزند.

باغ معجزیه دبی، باغی در دل کویر دبی

این باغ بزرگ و زیبا در دل کویر دبی قرار دارد. حتی با تماشای تصاویر این باغ، حالتان جا می‌آید و لذت می‌برید. این باغ واقعاً نامی برازنده دارد. باغ معجزه واقعاً یک معجزه است. اگر چند گل و گلدان در خانه خود داشته باشید، حتماً می‌دانید که گیاهان مختلف به شرایط آب‌وهوایی خاص عادت می‌کنند. به همین خاطر نگهداری از آن‌ها کار بسیار دشواری است. حال تصور کنید که در باغ معجزه، حدود ۴۵میلیون شاخه گل زیبا و تازه وجود دارند. در باغ معجزه با گل‌های رنگارنگ و زیبا، ماکت‌هایی بسیار خاص به وجود آورده‌اند. مثلا می‌توانید از ماکت برج العرب یا یک هواپیمای بسیار بزرگ دیدن کنید. بد نیست بدانید که در باغ معجزه بیش از ۲۶ گونه خاص پروانه نیز زندگی می‌کنند. فقط در نظر بگیرید که بازدید از این باغ فصلی است.

باغ معجزیه دبی

ساحل جمیرا، ساحلی لوکس در دبی

وقتی که به دبی سفر کنید، حتماً نام جمیرا به گوشتان می‌خورد. جمیرا یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی دبی است. اگر از یک مسافر دبی در هنگام بازگشت درباره بهترین جاهای دیدنی این شهر بپرسید، قطعاً از جمیرا نام می‌برد. ساحل جمیرا ساحلی با شن‌های سفید و زیباست. وقتی که وارد این ساحل می‌شوید، احساس می‌کنید در سواحل کارائیب حضور دارید. در کنار این ساحل، برج‌ها و آسمان‌خراش‌های بسیاری نیز به چشم می‌خورند. این مناظر برای گرفتن تصاویر یادگاری جان می‌دهند. در ساحل جمیرا می‌توانید از امکانات مختلفی از قبیل زمین بازی کودکان، رستوران، کافه و کلوب ورزش‌های ورزشی دیدن کنید. ساحل جمیرا در نزدیکی مراکز خرید دبی قرار دارد. به همین خاطر بسیاری از مسافران بعد گشت‌و‌گذار در مراکز خرید، برای استراحت سری به ساحل جمیرا می‌زنند. این ساحل جزو سواحل لوکس به حساب می‌آید. پس می‌توانید انتظار امکانات آنچنانی همانند مرکز ماساژ را داشته باشید.

مشاوران تیم تخصصی فارس یکتا همواره در تلاش هستند که در امور مربوط به مهاجرت کانادا به متقاضیان بهترین مشاوره را بدهند پس هم اکنون با کارشناسان فارس یکتا در ارتباط باشید.