سفر به فرانسه – فرانسه کشوری زیبا و دیدنی در قاره اروپا که سالانه بیشترین تعداد مسافر و گردشگر را در این قاره به خود اختصاص می دهد، از جمله مقاصد اصلی سفر ایرانیان نیز می باشد. همانطور که ممکن است تابحال شنیده باشید پایتخت فرانسه شهر پاریس است که به عروس شهرهای دنیا نیز معروف می باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر با فرانسه، جاذبه های گردشگری آن و شرایط سفر به فرانسه آشنا شوید.

چرا سفر به فرانسه؟

کشور فرانسه جذاب ترین و توریستی ترین کشور در قاره اروپا می باشد که با داشتن تاریخچه بسیار غنی و طبیعت زیبا سالانه میلیون ها گردشگر را جذب خود می نماید. علاوه بر این به روز ترین مد لباس، خوشمزه ترین خوراکی ها در کنار معماری و تکنولوژی به روز هر انسانی را شیفته این کشور می کند.

وجود موزه های باشکوه، کلیساهای سر به فلک کشیده، تاکستان های فراوان و از طرف دیگر قلعه های تاریخی و سواحل شنی بی نظیر و رشته کوه های مرتفع باعث شده که سفر به فرانسه نیازهای هر فردی را از یک سفر تفریحی، سیاحتی و یا گردشی برطرف نماید. پس شک نکنید که سفر به فرانسه برای شما با هر نوع سلیقه ای یک سفر ارزنده و متفاوت خواهدبود.

شرایط سفر به فرانسه و اخذ ویزای فرانسه

در ابتدای کار بایستی بگوییم که سفر به فرانسه نیازمند اخذ ویزای شینگن می باشد که این کار از طریق کارگزاری وی اف اس گلوبال انجام خواهدشد؛ این کارگزار جهت تعیین وقت سفارت فرانسه به شما کمک خواهدنمود و در نهایت شما می توانید ویزای توریستی فرانسه را دریافت نمایید. شاید با توجه به هزینه های سنگین سفر به فرانسه کمی دودل باشید اما بایستی بگوییم که سفر به این کشور شاید بهترین تجربه سفر شما به قاره اروپا را رغم بزند. شما می توانید جهت مشاوره پیرامون اخذ ویزای شینگن و سفر به فرانسه با کارشناسان فارس یکتا در ارتباط باشید.

بطور معمول ویزای شنگن فرانسه اعتباری معادل سفر شما و کمتر از یک ماه دارد و در صورتی که ویزای چند بار ورود یا مولتی داشته باشید می توانید به سایر کشورهای اروپایی نظیر المان  و اسپانیا نیز سفر کنید.پس همین حالا جهت اپلای ویزای فرانسه اقدام کنید.

 

 

هزینه سفر به فرانسه

در این قسمت هزینه های سفر به فرانسه را به 4 دسته کلی هزینه اقامت، هزینه غذا، هزینه حمل و نقل و هزینه گردش و تفریح تقسیم کرده ایم که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

  • هزینه اقامت در فرانسه

هزینه اقامت فرانسه بسته به بودجه سفر شما، می تواند به چند حالت کلی تقسیم شود. اگر به دنبال هتل های 3 ستاره تا 5 ستاره باشید بایستی هزینه 150 یورو تا بالای 1000 یورو به ازای هر شب اقامت در شهری مثل پاریس را در نظر بگیرید. همچنین اگر به دنبال هزینه های کمتر اقامت در فرانسه باشید، ما به شما هتل های اقتصادی یا budget را پیشنهاد می کنیم که هزینه حدودی 65 یورو به ازای هر شب بایستی پرداخت نمایید. اگر هنوز هم می خواهید هزینه کمتری بابت اقامت در فرانسه بپردازید متل ها یا هاستل ها را به شما پیشنهاد می کنیم که هزینه حدودی 30 تا 70 یورو را به ازای اقات هر شب در پاریس بایستی پرداخت نمایید. Airbnb نیز یک گزینه اقامت بسیار محبوب در فرانسه است که هزینه حدودی 40 یورو را برای اقامت در یک اتاق خصوصی از شما دریافت خواهدکرد.

جهت رزرو هتل در فرانسه یا بوکینگ هتل ها و اقامت های مقرون بصرفه فرانسه همین حالا با کارشناسان سفر به فرانسه گروه گردشگری فارس یکتا تماس بگیرید.

  • هزینه غذا در فرانسه

غذا در فرانسه که به نوعی با فرهنگ این کشور نیز عجین شده است، از جمله مواردی است که هر گردشگری را جذب خود می نماید. از نان های باگت با پنیرهای محلی گرفته تا خوراک گوشت گاو pot-au-feu باعث می شود تا تجربه خوشمزه ای از سفر به فرانسه داشته باشید. هزینه غذا و خوراکی در فرانسه و شهری مثل پاریس متوسط است بطور مثال قهوه 3 یورو، آب معدنی 1.5 یورو، ساندویچ حاضری 6 یورو، مک دونالد 10 یورو، رستوران حدود 15 تا 40 یورو قیمت دارند. اگر خانه مجهزی در پاریس رزرو کرده باشید با بودجه حدودی 75 یورو به ازای هر هفته می توانید وعده های غذایی خود را میل کنید.

  • هزینه حمل و نقل در فرانسه

حمل و نقل عمومی در فرانسه به وفور یافت می شود بطوری که شما می توانید به راحتی از طریق قطار، اتوبوس، مترو و تراموا در شهری مثل پاریس تردد کنید. نکته قابل توجه این است که تاکسی در فرانسه گران است و هزینه ورودی آن حدود 3 یورو بوده و به ازای طی کردن هر کیلومتر بایستی حدود 2 یورو پرداخت نمایید، این در حالی است که با دریافت بلیط های نظیر paris visit یا carnet در هزینه های حمل و نقل بسیار صرفه جویی نمایید.

جالب است بدانید که هزینه سفر هوایی با ایرلاین های کشور فرانسه به شهرهایی نظیر مارسی و نیس حدود 50 یورو می باشد که اگر بخواهید در این هزینه صرفه جویی کنید می توانید با پرداخت هزینه حدودی 25 یورو از اتوبوس های بین شهری شرکت های اتوبوس رانی fixbus استفاده نمایید.

 

هزینه حمل و نقل در فرانسه

 

  • هزینه تفریح و گردش در فرانسه

به این موضوع توجه داشته باشید که هزینه بازدید از داخل برج ایفل حدود 25 یورو، هزینه بازدید از کاخ ورسای حدود 30 یورو، هزینه بازدید از موزه جذاب لوور 20 یورو و هزینه تورهای یک روزه حدودا 100 یورو خواهدبود.

 

بهترین زمان سفر به فرانسه

ابتدا بایستی بدانید که peak season  یا شلوغ ترین فصل سفرهای گردشگری به فرانسه تابستان می باشد و گردشگران بسیاری در این فصل به دلیل آب و هوای مطبوع(17 تا 25 درجه) به این کشور سفر می کنند. مسلما به همین دلیل قیمت ها نیز در این کشور بالا بوده و هزینه سفر به فرانسه سنگین خواهدبود. پیشنهاد ما جهت سفر به فرانسه، ماه های آپریل، می، سپتامبر و اکتبر می باشد چرا که در این ماه ها هوا هنوز گرم  و مطبوع بوده و شما هزینه های کمتری را در سفر به فرانسه پرداخت خواهید نمود.

ممکن است شما نیز مانند بسیاری از گردشگران سفر در زمان کریسمس و آب و هوای سردتر را بپسندید، بایستی خاطر نشان کنیم که سفر به فرانسه در فصل زمستان و در بازه زمانی ماه نوامبر تا فوریه نیز خالی از لطف نیست و زمستان فرانسه و به خصوص شهر پاریس در بازه دمایی  -2 تا +9 درجه نیز جذابیت های خاص خود را بهمراه دارد.